Miesiąc: Czerwiec 2016

Ćwiczenia w parze

Razem zawsze raźniej. My, siostry coś o tym wiemy.  Wiemy też, że nawet największemu indywidualiście przyda się trochę różnorodności w treningu. Dlatego przygotowałyśmy dla Was nasze ulubione zestawy ćwiczeń, które możecie wykonywać z siostrą, mamą, przyjaciółką, koleżanką, partnerem lub kilkolwiek zechcecie.

  1. The best of the best

2.  A może tak wymyślicie swój własny układ?

3. Wersja dla zaawansowanych

4. Jak się podzielić sprzętem?

5. Gdy w pobliżu brak sztangi (rozwiązanie na wakacje;))

6.  Zestaw 10 ćwiczeń od Runtastic Fitness

7.  Trening na plaży z Tone it Up

8. And last but not least, genialny trening Be Fit

No i jak Wam się podobają przedstawione treningi? Mamy nadzieję, że skorzystacie!

xoxo

Siostry

Ćwiczenia z piłką! Nie masz swojej piłki? Zajrzyj na nasz profil na facebooku!

Zróżnicowany trening to podstawa. Nie możne w nim rządzić rutyna! Pewnie macie swoich ulubionych trenerów i zestawy ćwiczeń, ale warto czasem wprowadzić trochę odmiany. Mięśnie dosyć szybko przyzwyczajają się do określonego rodzaju treningu i obciążenia, dlatego dzisiaj nasze ulubione hantle i sztangi odstawiamy na bok i wracamy do trochę zapomnianej fitnessowej piłki.

Poniżej dzielimy się z Wami filmikiem krótkim przeglądem najlepszych ćwiczeń z piłką. Są one szczególnie polecane kobietom po ciąży, ale jesteśmy przekonane, że dla każdej z Was będą świetnym urozmaiceniem drogi po wymarzoną formę:

 

Do zestawu tych pięciu super ćwiczeń dodajemy jeszcze jedno, które naszym zdaniem zasługuje na szczególną uwagę jeśli jeszcze szlifujecie formę do sezonu bikini.

ppiłka

 

A gdyby to było za mało, to podrzucamy jeszcze video z całymi treningami z wykorzystaniem piłki. Na początek nasze ulubione dziewczyny z Tone It Up. Na pierwszy ogień idzie Katrina z ćwiczeniami na pośladki, wewnętrzną oraz zewnętrzną stronę ud, a także na kręgosłup.

 

No to teraz kolej na druga połówkę teamu Tone It Up i Karenę. Oprócz fitnessowej piłki wykorzystuje ona do ćwiczeń małe ciężarki.

 

Nie mogłybyśmy nie wspomnieć o Gym Break i ich mocnym dziesięciominutowym treningu z piłką.

 

And last but not least, Natalia Gacka z zestwaem 5 ćwiczen na mięśnie brzucha.

 

No dobra, już naprawdę ostatni filmik:) Zestaw od Runastic Fitness, w którym najbardziej lubimy opuszczanie i podnoszenie piłki trzymanej pomiędzy stopami.

 

Wszystkie zestawy ćwiczeń mają ta zaletę, że możemy je wykonywac w domu. Jeżeli mamy bardzo mało czasu na trening to super rozwiązanie. Potrzebujesz tylko piłki fitnessowej i trochę wolnej przestrzeni.

A co jeżeli nie masz swojej piłki? Zajrzyj na nasz facebook, polub post i napisz w komentarzu w jaki sposób aktywnie spędzasz swój weekend. Rozwiąznie tego mini konkursu już w niedzielę 12 czerwca o godzinie 20.00

Śledźcie nas na facebooku!

Link do postu na facebooku: https://www.facebook.com/fivesistersproject/posts/781059272030301?notif_t=like&notif_id=1465647177311044

xoxo

Siostry