7 najskuteczniejszych ćwiczeń na mieśnie brzucha

Cześć dziewczyny,

Czasem ciężko przebić się przez masę różnych programów treningowych i wybrać coś dla siebie. A zwłaszcza jeżeli chodzi o mięśnie brzucha – wybór jest niesamowity. Nie martwcie się! Nie musicie więcej tracić czasu! Znalazłyśmy dla Was zestaw 7 najskuteczniejszych ćwiczeń na mieśnie brzucha wybranych w oparciu o badania na Uniwersytetcie w San Diego, które zostały przedstawiowne w krótkim filmiku przez Jacka Bilczyńskiego.

2016-07-25v1

2016-07-25v2

Zestaw tych 7 ćwiczeń powinno się traktować jako jedną rundę, bez wyraźnych przerw między poszczególnymi ćwiczeniami. Na początku dobrze wykowywać 2-3 takie rundy z przerwami ok 30 sekund między każdą. Trening warto wykonywać 3-4 razy w tygodniu. Potem można dodawać kolejne rundy.  Oczywiscie trzeba zadbać także o inne grupy mieśniowe.

A oto i prezentacja każdego z ćwiczeń:

My się na to piszemy! W szczególności, że sezon bikini cały czas jeszcze przed nami i niedługo wyruszamy na słoneczne plaże. A Wy?

Pozdrawiamy,

Siostry

 

One thought on “7 najskuteczniejszych ćwiczeń na mieśnie brzucha

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *