Ćwiczenia zmacniające plecy

Aby z noszenia gorsetów czerpać same korzyści, czyli obkurczać mięśnie brzucha zwłaszcza po ciąży czy po zrzuceniu zbędnych kilogramów, wysmuklać mieśnie brzucha, a także hamować nadmierny rozrost mieśni skośnych, który powoduje, że gubimy talię przez intensywne treningi, trzeba pamiętać o zdrowiu naszych pleców.

Gorset odciąża nasze plecy, pomaga utrzymywać prawidłową postawę, zdrową dla naszego kręgosłupa (i faktycznie wiele z Was pisze, że ich bóle pleców ustały), ale w pewien sposób gorset też nas wyręcza. Robi część pracy za nas utrzymując prosto sylwetkę. Aby naturalny gorset mięśniowy wokół kręgosłupa nie uległ rozleniwieniu, warto do swojej tygodniowej rutyny wprowadzić ćwiczenia dedykowane na partię pleców.

Od razu chcemy Cię uspokoić, że tylko długotrwałe wielomiesięczne noszenie gorsetu całymi dniami przez osoby nieatywne fizycznie może spowodować osłabienie mieśni wokół kręgosłupa. Osoby uprawiające sport mogą być pewne, że czerpią z gorsetów jedynie same korzyści.

1

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *