Wysyłka

Siostry wysyłają wasze zamówienia codziennie od poniedziałki do piątku. Zwykle zamówienia złożone do godz. 12 wysyłane są jeszcze tego samego dnia i dostarczane w nastepny dzień roboczy.

Koszty przesyłek:

  1. Paczkomat Inpost (przedpłata) – 12,90 zł
  2. Paczka kurierska Inpost (przedpłata) – 13,90 zł
  3. Paczka kurierska Inpost (płatność przy odbiorze) – 18 zł
  4. Paczka Poczta Polska (płatność przy odbiorze) – 18 zł
  5. Paczka zagraniczna rejestrowana Poczta Polska – 36 zł
Wysyłka z Polski. Wystawiamy faktury VAT (przy zamówieniach na firmę, NIP prosimy wpisać w polu „Uwagi do zamówienia”).

Płatności

W siostrzanym sklepie możesz zapłacić:

1. zwykłym przelewem

2. szybkimi płatnościami tpay.com (BLIK, przelewy natychmiastowe, SEPA Europayments, Przelewy24, ApplePay)

3. paypal/karta płatnicza

4. płatność przy odbiorze paczki – ze względu na dużą liczbę nieodebranych paczek płatności za pobraniem zostały wycofane

Siostrzane konto bankowe:
05 1870 1045 2078 1284 4863 0001 Nest Bank
Five Sisters Project, ul. Renesansowa 8/12, 01-905 Warszawa

Czarny gorset wyszczuplający tallię Icon

Wymiany

Siostry mają dwa sposoby na wymianę:

  1. Zwróć towar i dokonaj nowego zamówienia. 
  2. Skontaktuj się z nami i :
    • napisz na co chcesz wymienić – sprawdzimy dostępność i odznaczymy wymianę w systemie, nie będą potrzebne dodatkowe formularze wymiany;
    • odeślij nam produkt na wymianę na własny koszt na jeden z poniższych adresów:
      1. Five Sisters Project, ul. Renesansowa 8/12, 01-905 Warszawa, e-mail kontaktowy: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
      2. paczkomat inPost: WAW81N, Al. Reymonta 10, 01-842 Warszawa, e-mail: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
    • siostry, jak tylko otrzymają paczkę nadadzą do Ciebie przesyłkę z nowym produktem, nie musisz płacić za ponowną wysyłkę;

Sama zdecyduj, która opcja jest dla Ciebie wygodniejsza.

Weź pod uwagę, że gorset zwykle wydaje się za mały i pierwsze zakładanie zwykle sprawia trochę problemów. Sprawdź sekcję „Jak zapiąć gorset” przed decyzją o wymianie. 

zwroty

  1. Spakuj produkty i uzupełnij formularz (możesz go pobrać tutaj).
  2. Wyślij produkty na jeden z poniższych adresów:
    1. Five Sisters Project, ul. Renesansowa 8/12, 01-905 Warszawa, e-mail kontaktowy: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
    2. paczkomat inPost: WAW81N, Al. Reymonta 10, 01-842 Warszawa, e-mail: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
  3. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” oraz produktów bez zachowanych oryginalnych metek.
  4. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
  5. Poczekaj na zwrot środków. 

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn. 

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: tpay oraz PayPal – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Reklamacje

W przypadku reklamacji:

  1. Skontaktuj się z siostrami na kontakt@fivesistersproject.pl 
  2. Uzupełnij formularz reklamacyjny (możesz go pobrać tutaj).
  3. Odeślij formularz wraz z wadliwym produktem oraz dowolnym dowodem zakupu.
  4. Nadaj paczkę. 
  5. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia jej do naszego magazynu. 

W sytuacji, w której wybrany sposób załatwienia reklamacji okaże się niemożliwy do zrealizowania, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia alternatywnej metody rekompensaty. 

Kontakt

Jeżeli masz pytania, chcesz dowiedzieć się więcej lub uzyskać poradę odnośnie doboru najlepszego dla Ciebie gorsetu napisz do nas mail lub skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy.

Prosząc o poradę odnośnie rozmiaru lub modelu nie zapomnij podać nam swoich wymiarów:
– obwód pod biustem,
– obwód talii (najwęższe miejsce, tzn. wcięcie),
– obwód pasa (na wysokości pępka).

Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
Tel: +48 739 001 107

Mail: kontakt@fivesistersproject.pl

Zwroty i wymiany pod adresami:

  1. Five Sisters Project, ul. Renesansowa 8/12, 01-905 Warszawa, e-mail kontaktowy: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
  2. paczkomat inPost: WAW81N, Al. Reymonta 10, 01-842 Warszawa, e-mail: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107 – prosimy nie nadawać na ten adres paczek kurierskich, tylko paczkomatem.
Więcej informacji, jak dokonać zwrotu lub wymiany znajdziesz w sekcji FAQ – najczęstszych pytań i odpowiedzi.