![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_1707,h_2560/https://fivesistersproject.pl/wp-content/uploads/2021/09/Gorsety-wyszczuplajace-talie-scaled.jpg)
Wysyłka
Siostry wysyłają wasze zamówienia codziennie od poniedziałki do piątku. Zwykle zamówienia złożone do godz. 12 wysyłane są jeszcze tego samego dnia i dostarczane w nastepny dzień roboczy.
Koszty przesyłek:
- Paczkomat Inpost (przedpłata) – 12,90 zł
- Paczka kurierska Inpost (przedpłata) – 13,90 zł
- Paczka kurierska Inpost (płatność przy odbiorze) – 18 zł
- Paczka Poczta Polska (płatność przy odbiorze) – 18 zł
- Paczka zagraniczna rejestrowana Poczta Polska – 36 zł
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_1707,h_2560/https://fivesistersproject.pl/wp-content/uploads/2021/09/2021.03.20_5sisters_0549-copy-scaled.jpg)
Płatności
W siostrzanym sklepie możesz zapłacić:
1. zwykłym przelewem
2. szybkimi płatnościami tpay.com (BLIK, przelewy natychmiastowe, SEPA Europayments, Przelewy24, ApplePay)
3. paypal/karta płatnicza
4. płatność przy odbiorze paczki – ze względu na dużą liczbę nieodebranych paczek płatności za pobraniem zostały wycofane
Siostrzane konto bankowe:
05 1870 1045 2078 1284 4863 0001 Nest Bank
Five Sisters Project, ul. Renesansowa 8/12, 01-905 Warszawa
![Czarny gorset wyszczuplający tallię Icon](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_1707,h_2560/https://fivesistersproject.pl/wp-content/uploads/2021/09/Czarny-gorset-wyszczuplajacy-tallie-Icon-scaled.jpg)
Wymiany
Siostry mają dwa sposoby na wymianę:
- Zwróć towar i dokonaj nowego zamówienia.
- Skontaktuj się z nami i :
- napisz na co chcesz wymienić – sprawdzimy dostępność i odznaczymy wymianę w systemie, nie będą potrzebne dodatkowe formularze wymiany;
- odeślij nam produkt na wymianę na własny koszt na jeden z poniższych adresów:
- Five Sisters Project, ul. Renesansowa 8/12, 01-905 Warszawa, e-mail kontaktowy: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
- paczkomat inPost: WAW81N, Al. Reymonta 10, 01-842 Warszawa, e-mail: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
- siostry, jak tylko otrzymają paczkę nadadzą do Ciebie przesyłkę z nowym produktem, nie musisz płacić za ponowną wysyłkę;
Sama zdecyduj, która opcja jest dla Ciebie wygodniejsza.
Weź pod uwagę, że gorset zwykle wydaje się za mały i pierwsze zakładanie zwykle sprawia trochę problemów. Sprawdź sekcję „Jak zapiąć gorset” przed decyzją o wymianie.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_1707,h_2560/https://fivesistersproject.pl/wp-content/uploads/2021/09/2021.03.20_5sisters_1368-copy-scaled.jpg)
zwroty
- Spakuj produkty i uzupełnij formularz (możesz go pobrać tutaj).
- Wyślij produkty na jeden z poniższych adresów:
- Five Sisters Project, ul. Renesansowa 8/12, 01-905 Warszawa, e-mail kontaktowy: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
- paczkomat inPost: WAW81N, Al. Reymonta 10, 01-842 Warszawa, e-mail: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
- Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” oraz produktów bez zachowanych oryginalnych metek.
- Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
- Poczekaj na zwrot środków.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: tpay oraz PayPal – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
Otrzymasz od nas powiadomienie email, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_1707,h_2560/https://fivesistersproject.pl/wp-content/uploads/2021/11/10-scaled.jpg)
Reklamacje
W przypadku reklamacji:
- Skontaktuj się z siostrami na kontakt@fivesistersproject.pl
- Uzupełnij formularz reklamacyjny (możesz go pobrać tutaj).
- Odeślij formularz wraz z wadliwym produktem oraz dowolnym dowodem zakupu.
- Nadaj paczkę.
- Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia jej do naszego magazynu.
W sytuacji, w której wybrany sposób załatwienia reklamacji okaże się niemożliwy do zrealizowania, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia alternatywnej metody rekompensaty.
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_auto,q_glossy,ret_img,w_1707,h_2560/https://fivesistersproject.pl/wp-content/uploads/2021/09/cielisty-gorset-wyszczuplajacy-brzuch-scaled.jpg)
Kontakt
Jeżeli masz pytania, chcesz dowiedzieć się więcej lub uzyskać poradę odnośnie doboru najlepszego dla Ciebie gorsetu napisz do nas mail lub skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy.
Prosząc o poradę odnośnie rozmiaru lub modelu nie zapomnij podać nam swoich wymiarów:
– obwód pod biustem,
– obwód talii (najwęższe miejsce, tzn. wcięcie),
– obwód pasa (na wysokości pępka).
Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
Tel: +48 739 001 107
Mail: kontakt@fivesistersproject.pl
Zwroty i wymiany pod adresami:
- Five Sisters Project, ul. Renesansowa 8/12, 01-905 Warszawa, e-mail kontaktowy: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107
- paczkomat inPost: WAW81N, Al. Reymonta 10, 01-842 Warszawa, e-mail: kontakt@fivesistersproject.pl, telefon: 739001107 – prosimy nie nadawać na ten adres paczek kurierskich, tylko paczkomatem.